Google+ Followers

giovedì 3 gennaio 2013

odrodzenie Chrystusa Piero della Francesca w Sansepolcro w muzeum


Pivot kompozycji jest postać Chrystusa, który dzieli się na dwie części krajobraz jest bujny prawej do lewej umierają symbole te przywołują dobre i złe fresk rządu przez Lorenzetti w Sienie, że zarówno wpływ na malarstwo Toskanii, Piero siedzi śpi u stóp sarkofagu i prętem bandery z krzyżem Guelph partia trzyma go w bezpośrednim kontakcie z boskim, tak jakby miała ona inspirować Piero politykiem, który był radnym i siedział w następnym al'affresco pokoju. Normalne, że skorzystaliśmy z obrazem, może medytować w tych latach do kariery politycznej. Jak bogaty kupiec, który dał swój wkład do społeczności, z ojcem, który zasiadał w radzie miasta miał pełne prawo do siedzenia. Rada spotkała się w sali za fresku hali zmartwychwstania pałacu wybudowanym przez Malatesta bo zwołane na rady miasta powiedział konserwatywny rada''''.
Żołnierz wsparty łokcie blisko kamienia w prawym oku patrzącego, obraz wydaje się wskazywać, kamień, ekspresji filozofii średniowiecznych scholastyków, którzy mówili tak, że nie ma zamierzone psychiczne przedmiot i treść tego kierunku.
Dziś, po Bertranda Russella, nie można, niezależnie od jego nauki, które nie można uciec znak z przejścia od średniowiecza do renesansu, który był Piero della Francesca. Postać Chrystusa wydaje się odzwierciedlać pełnej siły rozumu w posiadaniu materii przez egzaltację Piero wzniesienia Chrystusa Piero czyni go postacią w drugiej kolejności do jego wiedzy, możesz wierzyć lub nie wierzyć w opowieści inspirujące, ale rzeczywistość jest taka sprawa, że ​​mówiąc do Russella o związku między umysłem i materią: "Niech umysł, a sprawa wydaje się być złożony" i to, jak świat jest.
Posta un commento

Carlo Marino Buttazzo

Carlo Marino Buttazzo

Archivio blog