Google+ Followers

giovedì 3 gennaio 2013

znovuzrodenie Krista Piero della Francesca v Sansepolcro v múzeu


Čap zloženie je postava Krista, ktorý sa rozdelí na dve časti krajiny je svieža sprava doľava umieranie tieto symboly evokujú dobré a zlé vlády freska Lorenzetti v Siene, že obaja ovplyvnil obraz Toskánska, Piero sedí spí na úpätí sarkofágu a tyče vlajky s krížom Guelph strana udržuje ho v priamom kontakte s božskou, ako keby to inšpirovať Piero politikom, ktorý bol radným a sedel vo vedľajšej miestnosti al'affresco. Normálne, že využil obrazu, snáď meditoval v týchto rokoch k politickej kariére. Ako bohatý obchodník, ktorý dal jeho prínos pre spoločnosť a so svojím otcom, ktorý sedel v rade mesta musel každý právo, aby sa posadil. Rada sa zišla v hale za freskou vzkriesenie sály paláca postavený Malatesta, pretože zvolané na mestskej rady povedal, rada'''' konzervatívny.
Vojak opieral lakte blízko kameň v pravom oku pozorovateľa, maľba nasvedčuje tomu, kameň, výraz filozofie stredovekej scholastiky, ktorí hovorili tak, že tam nie sú žiadne úmyselné duševné objekt a obsah tohto smeru.
Dnes, po Bertranda Russella, nemožno bez ohľadu na jeho učenie, ktoré nemožno uniknúť znak v prechode od stredoveku k renesancii, ktorá bola Piero della Francesca. Postava Krista sa zdá odrážať plnú silu rozumu má v držbe veci podľa oslávenie Piero vzostupu Krista, Piero z neho robí znak na druhom mieste na jeho znalosti, môžete veriť, alebo neveriť príbehy inšpirujúce, ale skutočnosťou je, že vec je, že aby to k RUSSELL o vzťahu medzi mysľou a hmotou: "Nech myseľ, a vec sa zdajú byť kompozitné" a to je to, ako sa vyrába svet.
Posta un commento

Carlo Marino Buttazzo

Carlo Marino Buttazzo

Archivio blog