Ο άξονας της σύνθεσης είναι η μορφή του Χριστού, το οποίο χωρίζει σε δύο μέρη το τοπίο είναι καταπράσινο δεξιά προς τα αριστερά πεθαίνουν αυτά τα σύμβολα προκαλούν το Καλό και Κακό τοιχογραφία από την κυβέρνηση Lorenzetti στη Σιένα ότι τόσο επηρέασε τη ζωγραφική της Τοσκάνης, Piero κάθεται κοιμάται στους πρόποδες της σαρκοφάγου και της ράβδου του σημαία με το σταυρό του Guelph κόμμα τον κρατά σε άμεση επαφή με το θείο, όπως αν θα εμπνεύσει τον Piero πολιτικός, ο οποίος ήταν σύμβουλος και κάθισε στην επόμενη al'affresco δωμάτιο. Κανονική ότι πήρε πλεονέκτημα της εικόνας, ίσως διαλογισμό σε αυτά τα χρόνια σε μια πολιτική σταδιοδρομία. Πόσο πλούσιος έμπορος που έδωσε την προσφορά του στην κοινότητα και με τον πατέρα του, ο οποίος κάθισε στο δημοτικό συμβούλιο είχε κάθε δικαίωμα σε ένα κάθισμα. Το Συμβούλιο συνεδρίασε στην αίθουσα πίσω από την τοιχογραφία της αίθουσας ανάσταση του ένα παλάτι που χτίστηκε από τον Μαλατέστα, επειδή συγκλήθηκε στο δημοτικό συμβούλιο είπε ότι η συντηρητική συμβούλιο''''.
Ο στρατιώτης κλίνει με τους αγκώνες σας κοντά στην πέτρα στο δεξί μάτι του θεατή, η ζωγραφική φαίνεται να δείχνει την πέτρα, την έκφραση της φιλοσοφίας των μεσαιωνικών σχολαστικοί που μίλησε έτσι ώστε να μην υπάρχει καμία πρόθεση ψυχική αντικείμενο και το περιεχόμενο αυτής της κατεύθυνσης.
Σήμερα, μετά Bertrand Russell, δεν μπορεί κανείς να ανεξάρτητα από τις διδασκαλίες του που δεν μπορείτε να ξεφύγουν από έναν χαρακτήρα κατά τη μετάβαση από το Μεσαίωνα μέχρι την Αναγέννηση που ήταν Piero della Francesca. Η εικόνα του Χριστού φαίνεται να αντικατοπτρίζει την πλήρη δύναμη του λόγου που έχει στην κατοχή της ύλης με ανάταση του Piero την άνοδο του Χριστού, Piero τον κάνει ένας χαρακτήρας στη δεύτερη θέση με τις γνώσεις του, μπορείτε να πιστεύουν ή να μην πιστεύουν τις ιστορίες πηγή έμπνευσης, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι το θέμα είναι ότι για να τεθεί σε Russell για τη σχέση μεταξύ νου και της ύλης: "Αφήστε το μυαλό, και το θέμα φαίνεται να είναι σύνθετα" και αυτό είναι το πώς είναι φτιαγμένος ο κόσμος.